Maunulan Sanomien abi- ja kevätnumero 1/2013 ilmestyi torstaina 14.3.2013 klo 14 Mediapajalle. Maunulan Sanomat on tärkein Maunulan kehittämisen väline. Lehti tehdään ja jaetaan vapaaehtoisvoimin. Lehteä jaetaan vapaaehtoisille jakajille la 16.3. klo 11-12 ja su 17.3. klo 12-13 asukastila Maunulan Mediapapajalla (Metsäpurontie 19-21). Arkisin lehteä saa Mediapajalta sen normaaleina aukioloaikoina klo 10-14.

Olet tervetullut rentoon ja iloiseen porukkaan tekemään Maunulan omaa lehteä vaikka vain yhden jutun vuodessa tai ottamaan kuvia. Tule myös opettelemaan lehden tekoa, jos et ole aiemmin tehnyt lehteä.

Maunulan Sanomien päätoimittaja on fil. kand. Heikki Lehti (puh. 040-525 1504) tai (etunimisukunimi [at] hotmail.com). Lehteä julkaisee Maunulan Sanomien tuki ry.

Maunulan Sanomat on riippumaton alueen kehittämisen äänenkannattaja ja se on perustettu 1990. Lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa ja sen painos on 6500 kpl. Lehden levikkialue on Maunula, Pirkkola ja Metsälä.

Vanhoja Maunulan Sanomia voi lukea netistä

Asukastila Maunulan Mediapaja (Metsäpurontie 19-21)