Maunulan Sanomien joulunumero 4/2012 ilmestyi Mediapajalle torstaina 22.11.2012. Maunulan Sanomat on tärkein Maunulan kehittämisen väline. Lehti tehdään ja jaetaan vapaaehtoisvoimin eli kenellekään tekijälle tai jakajalle ei makseta mitään. Uutta lehteä jaetaan vapaaehtoisille jakajille la 24.11. klo 11-12 ja su 25.11. klo 12-13 Maunulan Mediapajalla (Metsäpurontie 19-21) sekä Mediapajan normaaleina aukioloaikoina arkisin klo 10-14. Jakaminen etenee siten, että lauantaina heitetään lehdet porukalla Pirkkolaan ja sunnuntaina Metsälään.

Olet tervetullut rentoon ja iloiseen porukkaan tekemään Maunulan omaa lehteä vaikka vain yhden jutun vuodessa tai ottamaan kuvia. Tule myös opettelemaan lehden tekoa, jos et ole aiemmin tehnyt lehteä.

Maunulan Sanomien päätoimittaja on fil. kand. Heikki Lehti (puh. 040-525 1504) tai (etunimisukunimi [at] hotmail.com). Lehteä julkaisee Maunulan Sanomien tuki ry.

Maunulan Sanomat on riippumaton alueen kehittämisen äänenkannattaja ja se on perustettu 1990. Lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa ja sen painos on 6500 kpl. Lehden levikkialue on Maunula, Pirkkola ja Metsälä.

Vanhoja Maunulan Sanomia voi lukea netistä

Asukastila Maunulan Mediapaja (Metsäpurontie 19-21)