Maunulan Sanomien kevätnumero 1/2011 ilmestyi torstaina 10.3.2011. Tule jakamaan lehteä vaikkapa vain omaan taloyhtiöösi! Jakamalla lehteä parannat tiedonkulkua Maunulassa ja edistät toiminnallasi Maunulan kehittymistä paremmaksi asuinalueeksi. Lehteä jaetaan vapaaehtoisille jakajille Mediapajalla (Metsäpurontie 19-21) la 12.3. klo 11-12 ja su 13.3. klo 12-13.

Maunulan Sanomat tehdään ja jaetaan vapaaehtoisvoimin. Olet tervetullut rentoon ja iloiseen porukkaan tekemään Maunulan omaa lehteä vaikka vain yhden jutun vuodessa tai ottamaan kuvia. Tule myös opettelemaan lehden tekoa, jos et ole aiemmin tehnyt lehteä.

Maunulan Sanomien päätoimittaja on fil. kand. Heikki Lehti (puh. 040-525 1504 tai (etunimisukunimi [at] hotmail.com). Lehteä julkaisee Maunulan Sanomien tuki ry.
Maunulan Sanomat on riippumaton alueen kehittämisen äänenkannattaja ja se on perustettu 1990. Lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa ja sen levikki on 6500 kpl. Lehden levikkialue on Maunula, Pirkkola ja Metsälä.

Yhden Maunulan Sanoman numeron painokustannukset ovat kahdeksan sivuisesta lehdestä noin 1300 euroa ja 12 sivuisesta lehdestä 1800 euroa. Lehden painokustannukset katetaan ilmoitustuloilla. Ilmoitustuloista mahdollisesti jäävällä ylijäämällä Maunulan Sanomat osallistuu Maunulan Mediapajan vuokrakustannuksiin.

Ilmoitukset ja jutut voi toimittaa osoitteella Maunulan Sanomat, Maunulan Mediapaja, Metsäpurontie 19-21, 00630 Helsinki tai sähköpostiosoitteella maunulan_sanomat miumau helsinkilainen.com.