Maunulan Sanomien syysnumero 3/2010 ilmestyi Mediapajalle perjantaina 17.9.2020 klo 10. Lehti tehdään ja jaetaan vapaaehtoisvoimin. Lehteä jaetaan vapaaehtoisille jakajille la 18.9. ja su 19.9. klo 11-12 Maunulan Mediapajalla (Metsäpurontie 19-21). Jaa lehdet vaikkapa omaan taloyhtiöösi.

Maunulan Sanomat tehdään vapaaehtoisvoimin. Olet tervetullut rentoon ja iloiseen porukkaan tekemään Maunulan omaa lehteä vaikka vain yhden jutun vuodessa tai ottamaan kuvia. Tule myös opettelemaan lehden tekoa, jos et ole aiemmin tehnyt lehteä.

Maunulan Sanomien päätoimittaja on fil. kand. Heikki Lehti (puh. 040-525 1504 tai (etunimisukunimi [at] hotmail.com). Lehteä julkaisee Maunulan Sanomien tuki ry.
Maunulan Sanomat on riippumaton alueen kehittämisen äänenkannattaja ja se on perustettu 1990. Lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa ja sen levikki on 6500 kpl. Lehden levikkialue on Maunula, Pirkkola ja Metsälä.

Yhden Maunulan Sanoman numeron painokustannukset ovat kahdeksan sivuisesta lehdestä noin 1300 euroa ja 12 sivuisesta lehdestä 1800 euroa. Lehden painokustannukset katetaan ilmoitustuloilla. Ilmoitustuloista mahdollisesti jäävällä ylijäämällä Maunulan Sanomat osallistuu Maunulan Mediapajan vuokrakustannuksiin.

Ilmoitukset ja jutut voi toimittaa osoitteella Maunulan Sanomat, Maunulan Mediapaja, Metsäpurontie 19-21, 00630 Helsinki tai sähköpostiosoitteella maunulan_sanomat miumau helsinkilainen.com.